Ærø Tennisklub

Pilebækken 14 Ærøskøbing

Velkommen til Ærø Tennisklub

Ærø Tennisklub har flere end 80 aktive medlemmer i alle aldre. Vi har to grusbaner og et hyggeligt klubhus på Pilebækken 14 i Ærøskøbing.

Vi er en klub, hvor medlemmerne går mere op i at spille og have det sjovt sammen end at vinde. Mange af klubbens medlemmer bidrager aktivt med at arrangere træning, passe anlægget og arrangere fælles aktiviteter. Hvis du har lyst til at hjælpe, er du meget velkommen.

Vi har mange faste aktiviteter i løbet af ugen, hvor alle kan deltage. Vi har ikke en fast træner, men vi arrangerer træning med trænere udefra i løbet sæsonen, så du kan forbedre dit spil. Vi har hyggelige turneringer, fællespisning og andre aktiviteter i løbet af sæsonen.

Hvis du har spørgsmål kan du kontakte vores forperson, Hanne Vilhelmsen på 22980324.